Edo Brand

Probleem: Onhandige pasvorm in aanstekercontact dashboard, valt bij drempels los. Ideaal voor contact bij handrem, maar niet bruikbaar in huidige configuratie.

Retourproces: Retourneren via DHL, maar alleen productprijs wordt terugbetaald, niet de Klarna-toeslag (€1,25). Bij contact hierover is dit de reactie:
"Hallo,

De kosten voor het gebruiken van Klarna zijn voor jezelf. Hier ga je mee akkoord bij het selecteren van deze betaalmethode.

Mijn excuses voor het ongemak."

Klantenservice: Onbehulpzaam, verschuilt zich achter betalingsvoorwaarden. Geeft geen gehoor aan redelijk verzoek om kleine toeslag te crediteren, ondanks minimale kosten voor bedrijf en potentiële verbetering van klantervaring.

Conclusie: Onhandig product met matige pasvorm en teleurstellende klantenservice. Betere opties zijn zeker beschikbaar.

Verbeterpunten:

Product: Betere pasvorm voor diverse aanstekercontact locaties.
Retourproces: Onvolledige terugbetaling, exclusief Klarna-toeslag, bij gerechtvaardigde retour.
Klantenservice: Klantgericht handelen en redelijke verzoeken honoreren.
Eindbeoordeling: Twijfelachtig. Product is onpraktisch en klantenservice onbehulpzaam. Zoek elders naar een betrouwbaarder alternatief.

Geef je review een titel

Product: Onhandige snellader voor in de auto

Reactie VCTparts.nl:

Bedankt voor je review, we vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service.
We gaan dit oppakken om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Voor nu wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak!
Met vriendelijke groeten,
Maarten, VCTparts Klantenservice.

Score voor VCTparts.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Joyroom Autolader Snellader 4 in 1 USB-A & USB-C -...