Veneta

Kwaliteit

Zeer slechte service. Op de site wordt de mogelijkheid aangeboden een afspraak te maken wanneer een monteur komt inmeten. Dit is echter niet correct. Je wordt later gebeld om een echte afspraak te maken waarbij jouw datumen dagdeel opeens niet mogelijk is.

Reactie Veneta:

Goedemiddag,
Naar aanleiding van uw review stuurde ik u donderdag 2 augustus onderstaande mail.
Wij willen namelijk graag een afspraak met u inplannen maar hebben tot op heden nog niets van u vernomen. Mocht u nog interesse hebben in een afspraak dan horen wij dit natuurlijk graag. Dan kijken wij met u naar de mogelijkheden voor een adviesafspraak op de korte termijn.
Nogmaals bedankt voor uw interesse in Veneta.com en wij hopen u als klant te mogen verwelkomen!
"Allereerst, bedankt voor het aanvragen van een adviesafspraak.

Wanneer u bij ons een aanvraag wilt doen kunt u heel gemakkelijk uw gegevens achterlaten in een aanvraagformulier. Daarin kunt u inderdaad uw voorkeur aangeven voor een dag en dagdeel welke u het beste uitkomt. Zoals ook op de pagina vermeld wordt, bellen wij u vervolgens terug om de afspraak definitief in te plannen. Op basis van het door u gecommuniceerde e-mailadres kan ik echter geen aanvraag vinden in ons systeem.
Wij vinden het vervelend dat dit niet duidelijk is geweest en jammer te lezen dat er op de door u opgegeven voorkeursdatum geen plek is geweest in de agenda. Graag zou ik alsnog met u in contact willen komen. Heeft u voor mij uw telefoonnummer dan zouden we even kunnen bellen. Wellicht kunnen wij u toch nog op maat bedienen."
Ik hoop van u te horen.
Jennifer
Service team

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: