Veneta

Kwaliteit

Jacquelien tersteeg

Bestel je gordijnen bij veneta.com bedenk dan 1 ding. De schroeven moet je bij een bouwmarkt kopen.
Wij bestelden voor bijna 1200 euro aan plissee gordijnen. In 1e aanleg prima geleverd. Echter foute ophangbeugels. Kan gebeuren toch. De monteur en ook wij hadden dit met uitmeten niet gezien. Gebeld en kreeg andere beugels gestuurd. Nog steeds niets aan de hand. Echter bij de 1e levering zaten er bevestigings schroeven ( 1 schroef per beugel) in het pakket. In het 2e pakket niet meer. Maar wij hadden nu per ophang beugel 2 schroeven nodig voor 4 gordijnen x 4 beugels x 2 schroeven= 32 schroeven...bij navraag kregen wij de opmerking dat wij die zelf maar bij de bouwmarkt moesten kopen. Na over en weer mail zouden ze alsnog opgestuurd worden. Ik wacht nu al weer 10 dagen op de schroeven. 6 mensen per mail gesproken. Terugbel actie van service desk??? Maar nee hoor. Het kan niet geregeld worden. Het gaat niet eens meer om de schroeven maar om de service. Slecht zeer slecht. Ik koop hier nooit meer iets.

Opvallende sterke punten:

Reactie Veneta:

Beste Jacquelien,
Bedankt voor je review, wat ontzettend jammer te zien dat je niet zo blij bent met onze service.
Inmiddels heb je contact met mijn collega Daphne gehad, en is alles toch nog netjes opgelost.
We hopen dat je hebt genoten van de bloemen & nogmaals excuus voor het ongemak wat je hebt ervaren.
Marlijne - Veneta.com

Score voor Veneta: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: