Veneta

Kwaliteit

Serraarens

Niet prettig

Opvallende sterke punten:

Opvallende slechte punten : slecht advies over de keuze van bediening! Onervaren advies touwtjes voor op en neer en kantelen naast elkaar zo slecht geadviseerd! Gaan constant in elkaar Bediening touwtjes gingen scheef in het systeem zitten! Waar 1 luxaflex voldeed om te vervangen geeft Veneta er 4 omdat het systeem is veranderd echter als je dan aangeeft om het ophaal systeem en kantel systeem niet meer naast elkaar te nemen kan dat niet !!! Dus de šŸ’Æ % tevredenheid garsntie is LARIEKOEK

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Er is al meerdere malen contact geweest omtrent de jaloezieƫn. Op dit moment wordt er een defect item onder de garantie vervangen. Wanneer wij iets vervangen onder de garantie, is dit exact hetzelfde items en kunnen hier geen wijzigingen in gedaan worden.
Ik begrijp wat je zegt omtrent de koordjes. Echter is dit een keuze geweest van de vorige eigenaren, zij hebben dit op deze manier besteld.
De 100% tevredenheidsgarantie heeft geen betrekking op een order welke al jaren hangt. Op onze site leggen wij duidelijk uit wat de tevredenheidsgarantie inhoud.
Onze excuses voor het ongemak.
Simone - Veneta.com

Score voor Veneta: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: