Veneta

Kwaliteit

Judith van Dongen

Stein kwam opmeten en bestelde de plichégordijnen voor me. Dat ging vlot en prettig. Nadat de gordijnen geleverd waren had ik nog wat vragen en was hij erg moeilijk bereikbaar, waarop ik Veneta belde en ze mij terug naar hem verwezen. Weer probeerde ik Stein te bereiken. Hij nam zijn telefoon niet op, op mijn meerdere verzoeken mij even terug te bellen omdat dat makkelijker praat dan over de app ging hij niet in maar bleef communiceren per app.
Bij mijn achterdeur hangt een pliché te bungelen. Daarover heb ik laten weten dat ik graag zou hebben dat die stevig en kidsproof komt te hangen eventueel met een frame eromheen. Dit was niet mogelijk bij deze pliché ivm de raamlat zei Stein. Dan moest ik een andere pliché nemen en zou de kleur afwijken van de rest van de gordijnen. Vervolgens werd ik nog steeds niet gebeld om te overleggen/met me mee te denken over een oplossing en bleef contact uit. Daar ben ik best teleurgesteld over gezien ik 1500,- uitgegeven heb aan gordijnen door heel het huis.

Opvallende sterke punten:

De plichégordijnen zijn erg mooi

Reactie Veneta:

Update 03-07-2024
Goedemiddag,
Je persoonlijke adviseur heeft je meerdere malen gebeld alleen is daar nog geen reactie op gekomen en is het tot op heden dus nog niet gelukt om met je in contact te komen.
Hij zou als nog graag met je in contact willen komen om alles te bespreken en voor een passende oplosing. Mocht je dit zelf ook willen dan hoort je persoonlijke adviseur graag van je.
Met vriendelijke groeten,
Chantal - Veneta.com

Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Vervelend oom te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze Service. Ik heb daarom een verzoek uitgezet om zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen, en dit alles even door nemen. Ik ga er dan ook vanuit dat er een passende oplossing komt.
Fijn weekend.
Alysha-Veneta.com

Score voor Veneta: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: