Veneta

Kwaliteit

inge taeymans

Slechte ervaring.

Bij de bestelling had ik gevraagd om de levering pas na een bepaalde datum te doen. Dit is de adviseur vergeten waardoor de gordijnen veel te vroeg geleverd zijn en ze wekenlang opgevouwen in een doos hebben gezeten.

De leveringen kwamen ook met mondjesmaat toe, telkens met een andere transporteur en telkens werden de leveringen achtergelaten zonder dat er bij de juiste deurbel aangebeld werd. Ik mag van geluk spreken dat ik alles uiteindelijk heb gevonden.
Bij Veneta komt alles van een ander bedrijf: rails, plooigordijnen, rolgordijnen... Het komt allemaal rechtstreeks van een afzonderlijk bedrijf tot bij de klant waardoor de leveringen dus in kleine deeltjes en op verschillende momenten komen. Beter zou alles centraal naar een verdeelcentrum van Veneta gaan en pas dan in één zending naar de klant.

Omdat ik mijn bestelling niet wilde betalen met een betaalknop via een link heb ik de adviseur gevraagd om een factuur te sturen. De adviseur heeft een foutief factuur gestuurd waardoor ik nu dus ook een verkeerde levering heb gekregen.
Ik krijg geen reactie van de adviseur, niet per telefoon en niet per mail. Bij Veneta stuurt men mij wandelen met de boodschap dat ik contact moet nemen met de adviseur om dit op te lossen.

Conclusie:
Bestellen gaat heel gemakkelijk, met goed advies en super snel. Fouten rechtzetten lukt blijkbaar niet.
Nochtans ben ik best tevreden over de kwaliteit.
Ik wacht nog steeds op een reactie van mijn adviseur en ben benieuwd hoe lang het nu moet duren voor de fout rechtgezet wordt.

Opvallende sterke punten:

bestelgemak

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: