AMP

Bezorging Ramp Review

Hoewel het personeel bij dit bedrijf beleefd en vriendelijk is, was mijn ervaring met hun service een complete ramp. Ik had dringend behoefte aan verhuisbenodigdheden—dozen van verschillende maten, dekens, enz.—nadat een ander bedrijf, Fruggo, niet op tijd had geleverd. Ik betaalde extra voor spoedservice, in de verwachting dat de levering tijdig zou plaatsvinden. Echter, de artikelen kwamen een volle week na mijn verhuizing aan, waardoor ze volstrekt nutteloos waren.

Ondanks meerdere pogingen via chat en e-mail, heb ik nog steeds geen reactie of oplossing ontvangen met betrekking tot tegoeden voor de te late leveringen. Tot overmaat van ramp werden er zelfs een week na mijn verhuizing nog steeds meer dozen geleverd. Hun bezorgpartner, GLS, verergerde de situatie door 40 dekens buiten mijn huis achter te laten, drie dagen nadat ik al was verhuisd. Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen over het ophalen ervan.

De grote dozen die ik had besteld, werden geleverd in een gigantische vrachtwagen en werden midden op straat gedumpt. De chauffeur, die beweerde een hartmonitor te dragen, weigerde te helpen. Ik moest een buurman inschakelen om de dozen één voor één naar mijn huis te dragen. De hele ervaring was slecht georganiseerd en voegde enorm veel stress toe aan wat al een hectische verhuizing was.

Als je de tijd hebt om thuis te wachten op leveringen en om berichten te sturen via de chatbox, dan zou dit bedrijf misschien iets voor jou zijn. Maar als je een drukke professional bent met deadlines en mensen die op je rekenen, doe jezelf een plezier en vermijd dit bedrijf—hoe vriendelijk het personeel ook mag lijken.

Charming phone voices.

Zie mijn opmerkingen.

Score voor VerpakkingenXL.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
verhuis- en verpakkingsproducten