Kwaliteit vertaling

Amanda Steijger

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

de mogelijkheid om alles digitaal aan te leveren en retour te ontvangen veelal binnen een week.

We hebben het bestelgemak als matig beoordeeld daar we veelal niet binnen een dag de offerte ontvangen. Bij veel van de verstrekte opdrachten moeten we hier zelf achteraan bellen om te zorgen dat we de offerte überhaupt ontvangen.
Daarnaast zou het prettig zijn als onze referentienummers duidelijker en op een vaste plek aangegeven kunnen worden op de factuur. Nu staan deze er soms wel en soms niet op. (we verzoeken er wel altijd om) daarnaast heeft deze ook geen vaste / duidelijke plaats op de factuur.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Geachte mevr. Steijger,
Allereerst wil ik u bedanken voor de beoordeling.
Uw verbeterpunten hebben we intern besproken. We werken sinds kort met een nieuw systeem. De referentienummers hebben nu een nieuwe vaste plek gekregen op de factuur.
Wat betreft de proactiviteit van onze kant heeft u gelijk. Wegens drukte is het proactieve handelen er bij in geschoten. Let wel dat wij dit absoluut niet als excuus willen opvoeren. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen omtrent de opdracht(en).
Jeroen Kunst

Score voor Vertaalbureau Perfect: 3/5