Verthus

Neefs

Helaas niet zo positief !
Aangezien mijn dochter een elastomap met een tijger wilde maar deze helaas in onze omstreken uitverkocht was, ben ik op het internet beginnen zoeken. Daar vond ik de tijgermap in jullie webshop. Dochtertje dolgelukkig ! Ik heb dan ook maar twee kaften voor mijn andere dochter besteld en eentje voor mezelf, want voor 1 kaft vond ik het een beetje zonde.
Wanneer het pakje thuisbezorgd werd, bleek alles er in te zitten behalve de tijgerkaft en net daarom had ik bij jullie een bestelling geplaatst. Er was wel een andere kaft (eentje met puppy's) in de plaats bijgevoegd die mijn dochter absoluut niet mooi vond. Ik moest dus mijn dochter zwaar teleurstellen want na telefonisch contact met jullie bleek dat de kaft ondertussen bij jullie ook uitgeput was en zelfs bij de leverancier. Een huilende dochter dus als gevolg.
Het telefoongesprek was zeer vriendelijk en de mensen hebben ook hun verontschuldigingen aangeboden en zelfs voorgesteld om de kaft te vergoeden, maar omdat het maar ging over +/- 4€ was dat voor mij niet nodig. Het is natuurlijk een vervelende zaak, maar wat ik eigenlijk niet begrijp is dat ze mij geen mail gestuurd hebben met de melding dat die welbepaalde elastomap niet meer voorradig was. Ik zou dan de hele bestelling geannuleerd hebben want de kaften die ik nog extra besteld heb, kon ik hier in de omgeving ook vinden en het zou mij trouwens 5€ verzendkosten bespaard hebben (wat bijzaak is natuurlijk want het gaat maar over 5€). Ik vind het gewoon raar dat ze zonder enige verwittiging dan maar even zelf beslissen om er een andere kaft in te steken. En een vergissing is het volgens mij niet want op de leveringsbon (factuur) staat een pijltje in potlood bij de bestelling van de tijgerkaft, dus men wist wel degelijk dat ze niet meer voorradig was.
Dat vind ik persoonlijk geen goede service naar de klant toe en is jammer, want voor de rest was alles wel prima. Website overzichtelijk, snelle levering, netjes en goed ingepakt.
In de toekomst zou ik en ik denk andere klanten ook toch liever op de hoogte gesteld worden wanneer mijn bestelling niet geleverd kan worden zoals gevraagd.

Zie beschrijving hierboven. Het eindoordeel 'matig' komt ook daardoor.

Score voor Verthus: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Elastomappen