Verthus

René Gerritsen

We zochten twee ligbedden (Grosfillex Bali Comfort) en kwamen bij de webshop van Vermeersch-Deconinck uit. We wonen zelf in Nederland, maar voor € 7,50 zouden de ligbedden thuis bezorgd worden. Helaas bleken de verzendkosten op de website nog niet bijgewerkt te zijn en moesten we 25 euro bijbetalen.

Uiteindelijk werden de ligbedden wat later bezorgd dan oorspronkelijk gepland. Enerzijds door de vertraging van het betalen van de extra verzendkosten, anderzijds door vertraging van de vervoerder die (waarschijnlijk, gezien de tijdelijke status "manco") de pakketten tijdelijk kwijt was. De bedden waren echter uitstekend verpakt. Wel verwarrend dat ze in dozen zaten van andere tuinmeubelen, waardoor de buren (die ze in ontvangst namen) nog even dachten dat er iets fout was gegaan, maar de bedden zijn zonder schade overgekomen en zijn dit weekend met het mooie weer al uitgebreid benut.

De klantenservice is uitermate vriendelijk.
Het pakket was keurig verpakt.
Naar aanleiding van mijn initieel negatieve ervaring heeft de bedrijfsvoerder contact met mij opgenomen en niet alleen de verzendkosten terugbetaald, maar ook beloofd dat ze er alles aan gaat doen om dit soort fouten in de toekomst op te lossen. Iedereen maakt fouten, maar weinig webshops leren er ook van. Top dus!

Het is wat vreemd dat de verzendinformatie op de website niet klopt en dat je als klant daardoor na het bestellen nog extra kosten voor zijn rekening krijgt. Gelukkig heeft Vermeersch Deconinck dat zelf ook ingezien en hebben ze gezien de niet optimale ervaring de verzendkosten teruggestort.

Score voor Verthus: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Grosfillex Bali Comfort (2 stuks)