Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Elisee Janssen

Hééél positief. Het eerste gesprek verliep prima, alles duidelijk.
Alles in gang gezet voor All on Four. Natuurlijk zie je er een beetje tegen op je weet niet wat er allemaal gaat gebeuren, maar bij mij was het zo dat het niet zo goed ging met mijn voortand en de tanden ernaast. Dus samen met Willem de beslissing genomen.
Ik zag er tegenop om mijn voortanden te laten trekken, kiezen maakt niet uit maar dit...
Maar ik heb er helemaal niets van gevoeld geen pijn gehad van de extractie zelf of de implantaten die erin moesten.
Na dit alles een noodgebit voor 4 maanden dit alles was in overleg en gezien de situatie in mijn mond en leeftijd ( 62 ) was dit beter.
Hier heb ik wel last van gehad, weet ik veel wat drukplekken zijn....
Maar dit was dan ook alles, echt alles.
Paar keer terug geweest voor de kleur etc, alles zo fijn en gezellig gegaan, en nu sinds 2 weken de trotse eigenaresse van een mooi nieuw gebit!
Het heeft dus alles bij elkaar voor mij althans 4 maanden geduurd maar het was het allemaal waard.
Ik zou iedereen bij Viedenta in Bergen willen bedanken, het is mooi om te zien dat er mensen zijn die hun vak verstaan en er iets moois van maken, ik heb het als heel positief ervaren, ik zou het zo weer doen!!!
Denk je erover om dit ook te doen, maar heb je toch nog twijfels,
dat is echt niet meer nodig, gewoon doen, kijk maar naar mij!
Zie foto's.
Met vriendelijke groetjes Elisee Janssen.

Heb je nog tips voor ons?

Ja,ik zou eens kijken naar de planing op korte termijn, want k ben wel een paar keer gebeld om de afspraak te verzetten.
Voor mij maakt het niets uit want ik ben in Bergen behandeld maar woon ook in Bergen, maar voor mensen verder weg....

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden Elisee! Heel erg bedankt voor deze review, dit brengt ook een glimlach op onze gezichten! We zijn blij om te horen dat je zo'n vertrouwen in onze kliniek hebt en de behandeling hebt ondergaan. Nu lekker genieten van die mooie glimlach, dat heb je verdiend!
Bedankt voor de tip, hier gaan we zeker mee aan de slag.

Score voor VieDenta Kliniek: 5/5
Zou je VieDenta Kliniek aanbevelen aan anderen? Ja