Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Lieke van Meel-Mureau

Heel goed. Medewerkers zijn super vriendelijk en stellen je fijn gerust. Ik vind zelf dat ik al snel teveel ben met vragen maar er wordt echt tijd voor me genomen en meegedacht en naar oplossingen gezocht. Iedereen maakt ook echt menselijk contact met je. Aan de telefoon wordt je direct gerustgesteld met een vraag of je wordt snel ingepland als je toch nog last van iets ondervindt.

Heb je nog tips voor ons?

Ja eigenlijk bijna geen tips. Je krijgt overal informatie over en alles staat duidelijk uitgelegd.
Het enige wat voor mijzelf (maar dat is dus heel anders per persoon) fijn was geweest was een letterlijk lijstje met wat je echt moet vermijden qua etenswaren als je een noodvoorziening hebt. Dus echt een lijstje met alle etenswaren die ervoor kunnen zorgen dat het loskomt.
Maar nogmaals, ik zelf heb dat nodig omdat ik anders teveel ga piekeren wat wel en niet kan, een anders heeft vermoedelijk genoeg aan de uitleg doe voorzichtig met harde en plakkerige dingen.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Lieke! Wat fijn dat je zo'n prettige ervaring hebt overgehouden aan het contact wat we hebben gehad. Van zulke mooie reacties krijgen wij ook een lach op ons gezicht :)

Score voor VieDenta Kliniek: 5/5
Zou je VieDenta Kliniek aanbevelen aan anderen? Ja