Voldoende aanbod
Eenvoudig boeken
Navigatie
Waren de prijzen duidelijk?
Vindbaarheid hotel of aanbieding

GT

Wij maken met enige regelmaat gebruik van de aanbiedingen van Voordeeluitjes.
Over de tot nu toe geboekte uitjes zijn wij dan ook zeer tevreden, ondanks dat er ook wel eens iets mis is gegaan in de administratieve verwerking. Maar dat werd dan weer snel naar tevredenheid opgelost.
De aanbiedingen zijn veelal wel aantrekkelijk, maar er zitten uiteraard ook wel eens arrangementen tussen welke minder zijn dan verwacht zou mogen worden. Echter gelet op de prijs/kwaliteitsverhouding is dit soms dan ook wel begrijpelijk.
Dit neemt niet weg, dat Voordeeluitjes hun aanbiedingen wel moet blijven controleren en bewaken.
Wij zijn dus content met de aanbiedingen van Voordeeluitjes.

Sterke punten Voordeeluitjes.nl

Snelle reactie op reserveringen en boekingsbevestigingen.

Het is jammer dat er weinig hotel arrangementen te vinden zijn in België en Luxemburg.
Wellicht zou Voordeeluitjes wat meer aanbiedingen kunnen arrangeren.

Tevens zijn drie daagse arrangementen welke wat verder rijden zijn (zoals o.a. zuid Duitsland) net iets te kort en is het bij boeken van één of twee extra overnachtingen veelal in verhouding zeer prijzig. Dus misschien zou dit ook nog een verbeterpunt kunnen worden om de verder gelegen drie daagse aanbiedingen ook aan te bieden met vier of vijf overnachtingen voor een (voordeel) redelijke prijs.

Score voor Voordeeluitjes: 4/5
Beveelt u Voordeeluitjes.nl aan Ja