Klantvriendelijkheid en service
10/10
Kwaliteit van het vriendenboek
10/10

Marianne

10/10

Duidelijk website. Beheerderspagina is heel overzichtelijk en het werkt allemaal heel gemakkelijk. Ik was een beetje laat met bestellen. Had het boek binnen een paar dagen nodig. Ze adviseerden toen om te kiezen voor een spiraalversie en dat ging inderdaad supersnel. Ik had het vriendenboek 's ochtends vroeg besteld en al de volgende dag al in huis!

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn dat er een preview is zodat je vooraf kunt zien hoe het boek eruit gaat zien. Jaaroverzichten zijn hartstikke leuk. Heel mooi boek. Bladen en omslag net als een fotoboek. Dik glanzend papier en zeer stevige omslag. Was nog mooier dan ik had verwacht. Veel keuze uit achtergronden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Marianne,
Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn begonnen vanaf 1950 mede omdat deze informatie qua nieuwsfeiten, muziek en films toch wat gemakkelijker te achterhalen is. Plus dat het mogelijk is om wat lichte nieuwsonderwerpen te tonen. Je bent echter niet de eerste die het ons vraagt. Wij kijken nu of wij een overzicht voor tien of vijf jaar kunnen maken.
Is het een idee om te googlen op de geboortedatum van je oma en dan te kijken wat er naar boven komt. Je hebt bijvoorbeeld historische krantoverzichten zoals het Dagblad van Leiden (http://leiden.courant.nu/) of oude informatie over het weer http://weerverleden.nl/. Ook op de website nueens.nl of beleven.org staat de nodige informatie. Je kunt een krantenartikel scannen (in jpg) en vervolgens uploaden op 1 van de fotopagina's. Ook getypte teksten kun je omzetten van word naar pdf en van pdf naar jpg (er zijn websites waar je online teksten kunt converteren). Wij zien dat onze klanten regelmatig teksten op fotopagina's plaatsen (de indeling van 3 foto's).
Vriendelijke groet van Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja