Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Maria F.

Ik heb al drie keer een vriendenboek gemaakt, en één keer meegewerkt aan een vriendenboek van anderen. Het was elke keer erg leuk om te maken. En ook niet ingewikkeld. Door de vragen en de vormgeving die al beschikbaar is, kun je snel werken. Maar omdat er zoveel keus is, wordt het toch een persoonlijk boek.

Pluspunten Vriendenboeken

Je doet er veel ideeën op hoe je een mooi boek moet maken. Als je eenmaal begint, word je stap voor stap door het proces geholpen, dat is erg fijn. Als je toch een keer een vraag hebt, omdat iets niet duidelijk is of niet gelukt is, krijg je heel snel een reactie.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super. De familieboeken zijn een groot succes. Bij familiegelegenheden wordt het boek er nog heel vaak bijgehaald. Het is een prachtige herinnering voor later, ook voor de kinderen. Er kwamen ook zulke mooie oude familiefoto's van oma en opa boven water. Die waren gescand en zagen er erg mooi uit. Het zijn hele dierbare boeken geworden, omdat duidelijk wordt dat we als familie veel dezelfde herinneringen en trekjes hebben, maar toch ook allemaal heel verschillend zijn. We gaan nu een pensioenboek maken voor een collega, lijkt me ook erg leuk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Maria voor je positieve feedback.
Fijn om te lezen dat de familieboeken zo vaak worden bekeken.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5