Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Het boek zag er uiteindelijk mooi uit.
Het is niet altijd even gebruikersvriendelijk. Ik heb zelf best veel ervaring met fotoboeken maken.
Soms lastig om foto's up te loaden. Bijna alles werd afgekeurd. Toch maar besteld en wel mooi geworden.

Pluspunten Vriendenboeken

Dat iedereen een eigen link krijgt om in te loggen.
De ontzettende mooie pagina's over geboortejaar.
De leuke sfeerbladen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het boek en dat de reacties positief zijn. Misschien wel goed om toch even toe te lichten dat wij geen website voor fotoboeken zijn. We hebben daarom ook niet alle mogelijkheden die een fotoboek biedt. Het is echt een vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina invult. Aan de beheerder van het boek bieden we extra's als extra fotopagina's, sfeerbladen en jaaroverzichten. Foto's vanaf 480 pixels kunnen worden geupload. Over het algemeen voldoen foto's daar wel aan. Lager willen wij eigenlijk niet gaan omdat we de kwaliteit van onze boeken erg belangrijk vinden. Maar mocht daar meer vraag naar zijn dan kijken we daar vanzelfsprekend naar.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 3/5