Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Agnes

Ik heb al diverse vriendenboeken gemaakt maar nog nooit heb ik zo'n gebruikersonvriendelijk programma gehad. Ik heb doorgezet omdat het voorbeeldboekje er zo leuk uit zag, maar het heeft bloed, zweet en heel veel tijd gekost.
Uiteindelijk werd het boekje heel snel keurig afgeleverd maar de volgende keer zoek ik toch een boekje uit waar meer mogelijkheden zijn om zelf dingen aan te passen.

Pluspunten Vriendenboeken

Het vriendenboek is uiteindelijk heel leuk geworden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger vond het geweldig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Agnes,
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We zien dat je onze website niet zou aanbevelen omdat je het programma niet gebruikersvriendelijk vindt. Het spijt ons zeer dat dat jouw ervaring is. Dat hadden we natuurlijk liever anders gezien. We evalueren regelmatig hoe we onze website en service kunnen optimaliseren. We streven er iedere dag naar dat onze klanten optimaal tevreden zijn. Ook jouw opmerkingen zullen we bespreken en kijken of we verbeteringen kunnen doorvoeren. Maar het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is wel echt iets anders. We hebben daarom ook niet de mogelijkheden die een fotoboek biedt en dat pretenderen we ook niet. Centraal staat het concept van het vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s.
We hopen dat onze toelichting duidelijk is. Maar mocht dat niet zo zijn, dan horen we dat ook heel graag. Je kunt ons altijd mailen via info@vriendenboeken.nl.
Wel heel fijn om te lezen dat de je tevreden bent over de kwaliteit en de klantvriendelijkheid van Vriendenboeken.nl en dat degene waarvoor je het boek hebt gemaakt er erg blij mee was.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 2/5