Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Opmerkingen:
1. je hebt geen mogelijkheden om achtergronden te veranderen.
2. Als je maar 2 foto's beschikbaar hebt, is er geen mogelijkheid om het kader van de derde foto te verwijderen.
3. Je kan een rechtopstaande foto niet veranderen omdat het kader al een brede foto aangeeft.
4. Geadresseerden hadden zeer veel moeite met het plaatsen van hun foto's. Het was moeilijk om de foto's aan te passen aan de eisen van het vriendenboekje, zodat niet alle foto's geplaatst werden.
5. Het was bewerkelijk om snel een tussentijds voorbeeld van het gemaakte boek te krijgen.

Pluspunten Vriendenboeken

Website was duidelijk in hoe een en ander te bedienen.
Erg tevreden over de hulp en adviezen vanuit de helpdesk, over het opvullen van lege bladzijden en adviezen voor het opvullen van de eerste foto (als je geen foto beschikbaar hebt) d.m.v. een logo van het bedrijf.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Erg positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze in te vullen.
We evalueren regelmatig hoe we onze website en service kunnen optimaliseren. We streven er iedere dag naar dat onze klanten optimaal tevreden zijn. Ook jouw opmerkingen zullen we bespreken en kijken of we verbeteringen kunnen doorvoeren. Maar het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is wel echt iets anders. Centraal staat het concept van het vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Daarnaast bieden we extra's als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken.We hopen dat onze toelichting duidelijk is. Maar mocht dat niet zo zijn, dan horen we dat ook heel graag. Je kunt ons altijd mailen via info@vriendenboeken.nl.
Fijn om te lezen dat degene waarvoor je het boek hebt gemaakt er blij mee is.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5