Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Mijn ervaring was poitief. We hebben een mooi resultaat gekregen.
Ik vond de site erg gevoelig, ik heb het eerste stuk tot en met het invoeren van de mailadressen 3 keer opnieuw moeten doen omdat het niet opgeslagen was. Ok van 2 andere collega's kreeg ik terug dat het in eerste instantie niet lukte om hem te openen. Daarna is het wel gelukt.

Pluspunten Vriendenboeken

Veel keuze: invulling, vragen, achtergrond.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze collega vond het een heel mooi cadeau omdat het zo persoonlijk is.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste klant,
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dat waarderen we zeer. Fijn dat je collega het een mooi persoonlijk cadeau vond. Dat is het natuurlijk ook :). Een tip voor een volgende keer. Als je niet alle namen en mailadres gereed hebt als je begint met het boek, dan voer je gewoon één of twee namen in en rond dan het boek af. Daarna heb je alle tijd om de rest van mailadressen in te voeren. We werken met een minimum aantal pixels van 480, dit omdat we het belangrijk vinden om de kwaliteit van het vriendenboek te waarborgen. Gelukkig hebben de meeste foto's dat aantal wel, tenzij je foto's van internet haalt, of foto's die b.v. zijn doorgestuurd via whatsapp, die worden verkleind. En mocht je een volgende keer extra foto's nodig hebben, we hebben van ieder thema gratis foto's ter beschikking, die sturen we je graag toe. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja