Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

D van Baarle

Makkelijk in het gebruik en goede service!

Pluspunten Vriendenboeken

Op al mijn vragen is direct antwoord gegeven en zelfs op eigen initiatief meegedacht. Super service. Ook toen ik al het boek had besteld en ik er nog iemand aan toe wilde voegen bij wie de pagina niet binnen kwam, is dit alsnog gelijk voor me geregeld.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het super leuk en origineel. Was goed te doen in tijd voor alle drukke mensen en de ontvanger vond het zooo leuk!!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste D. van Baarle,
Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent en iedereen enthousiast is. Voor wat betreft je tip. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is wel echt iets anders, de software is totaal verschillend. Centraal bij ons staat het concept van het vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto's. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. Daarnaast bieden we extra's als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je opmerking dan ook zeker ter harte. Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja