Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

nvt

Met behulp van vriendenboeken.nl heb ik een prachtig boek kunnen samen stellen voor de zestigste verjaardag van mijn moeder. Dit viert ze met alle vrouwen in haar leven (vriendinnen, zussen, schoonzussen etc) en dit boek is een mooi aandenken aan deze feestelijke gelegenheid. Erg handig dat ik niet de eerste was met een dergelijk thema zodat ik kon kiezen uit mooie templates, vragen, foto's etc.

Pluspunten Vriendenboeken

De website is overzichtelijk en was ook prima bruikbaar voor mensen met misschien wat minder ervaring. Ook fijn om als beheerder een duidelijk overzicht te hebben van wat je nog mist en daarbij is er de mogelijkheid om iedereen in een keer een berichtje te sturen zodat je mensen niet apart achter de broek aan hoeft te zitten. Tot slot heb ik enorm veel hulp gehad van een oplettende medewerker van de website die mij wees op een aantal late reacties en lege foto's zodat dat nog op tijd hersteld kon worden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Daar zijn we blij mee!
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5