Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

J. Veenstra

Gemakkelijk alleen jammer dat je wel of foto's kan toevoegen. Zelfs op extra pagina's maar vijf.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

A.s. zaterdag geef ik het erg. Maar weet zeker dat ze het super gaan vinden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste J. Veenstra,
We willen je graag bedanken voor het delen van je ervaringen. Goed om te lezen dat je het duidelijk en makkelijk vond om een vriendenboek te maken. We begrijpen je opmerking over het toevoegen van de foto's. We willen hier echter wel graag een kleine kanttekening bij maken. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is echt iets heel anders, de software is totaal verschillend. Toen de website werd ontworpen stond het concept van het vriendenboek centraal; gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Daarnaast hebben wij er heel bewust voor gekozen om onze klanten extra's te bieden als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je opmerking dan ook zeker ter harte. En alvast veel plezier a.s. zaterdag. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja