Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Demi Olk

Toegankelijk, duidelijk, veelzijdig, meedenkend:
Het aanmaken van een account en het maken van een vriendenboek is gemakkelijk. Er is een ruim aanbod. Alle uitleg is duidelijk beschreven, ook voor degenen naar wie je het toestuurt. Wanneer je ergens niet uitkomt, kun je contact opnemen en denken de medewerkers mee. Ook wanneer je ontevreden was over bepaalde zaken, hielpen zij me om een passende oplossing te vinden.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg op site. De vragen waar je tussen kon kiezen vond ik erg leuk verzonnen (bij 25 jaar getrouwd). Fijn dat je mensen nog kon toevoegen en zelf het aantal bladzijden kon kiezen + zelf beheer had tot al je contactpersonen, zodat je nog spellingsfouten eruit kon halen en foto's kon wijzigen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het erg leuk en origineel en van vrij goede kwaliteit! De bedrukking van de kaft viel echter wat weg naar de binnenkant, dat was jammer. Hier heeft vriendenboeken.nl een erg aardig gebaar tegenover gezet door het vriendenboek opnieuw gratis te laten afdrukken en op te sturen. Dit vind ik erg goede service.
De personen die erin geschreven hadden vonden het jammer dat zij digitaal niet het voorbeeld konden zien. Ik heb mij laten vertellen dat dit wel kon, maar dat was voor mij niet helemaal duidelijk vermeld op de site.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Demi voor je uitgebreide feedback. Daar zijn we blij mee. Fijn om te lezen dat je positief bent. We gaan ook dit jaar weer zorgen voor nieuwe designs en we hopen dat deze ontwerpen je aanspreken. Je kunt overigens ook altijd kiezen uit een design van een ander thema, mocht je deze mooier vinden. Je zit niet vast aan de vragen van een ander design, die kun je heel gemakkelijk aanpassen, maar dat heb je misschien al gemerkt. En we zijn bezig met een aanpassing / make-over van onze website, je tips daarvoor nemen we mee.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5