Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Miranda van Asch

Het programma vond ik even wennen, en zo hier en daar zou ik het graag wat flexibeler zien.
De service vond ik echt super! Altijd bijna direct antwoord, en ze doen heel erg hun best je te helpen. Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Het resultaat is erg mooi, het is fijn dat je de vragen zelf kan selecteren en ook helemaal veranderen als je dat wilt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet cadeau gegeven, dus daar kan ik helaas nog geen antwoord op geven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Miranda voor je feedback. Fijn om te lezen dat je het vriendenboek erg mooi vindt. We begrijpen je opmerking over het plaatsen van de foto's. We willen hier echter wel graag een kanttekening bij maken. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is echt iets heel anders, de software is totaal verschillend. Toen de website werd ontworpen stond het concept van het vriendenboek centraal; gebaseerd op het 'vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. Daarnaast hebben wij er heel bewust voor gekozen om onze klanten extra's te bieden als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je opmerking dan ook zeker ter harte. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja