Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Rony Blatter

Bij de start was het even wennen maar later ging het prima. Veel collega's vonden het moeilijk om foto's te plaatsen. Vaak een te klein bestand die het programma niet accepteerde.
Jammer dat je bij de sfeerpagina's niets kon toevoegen in de vorm van tekst en foto's.
Ook de fotopagina's had ik graag meer foto's in willen hebben en zelf een leuke collage willen maken net als je in een gewoon fotoboek kan doen.
Bij problemen kreeg ik gelijk antwoord. Waren zeer behulpzaam.
Ik miste ook dat je op de achterkant een foto kon doen en een slotwoord op de laatste pagina Had ik graag willen doen net als een voorwoord.
Ik heb twee boeken tegelijk gedaan voor 2 collega's. Dat is niet aan te raden want enkele collega's hadden de boekjes verwisseld van persoon.
Ik heb 2x verzendkosten betaald maar het kwam in 1 zending. Heb ik dan niet te veel betaald?

Pluspunten Vriendenboeken

Erg behulpzaam bij vragen en problemen.
Voor mij makkelijk werkbaar.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Dat weten we nog niet want de boekjes worden pas in augustus gegeven tijdens een afscheid.
Maar verschillende collega's hebben mee zitten kijken en vonden het er erg leuk uitzien.
Sommige vonden het toch een hele klus om het in te vullen. Ik heb veel mensen hierbij moeten helpen, vooral de foto's erin zetten.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Rony,
Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. We hebben je inmiddels een persoonlijke mail gestuurd met een toelichting. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja