Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Milène Bijster Da Cruz

Het begon al met een hele goede service, over het algemeen kreeg ik via de e-mail een reactie binnen een uur waardoor je snel weer verder kan als je een vraag had.
Het gebruik van de website is zeer gemakkelijk, van uitnodigen van de deelnemers tot het 'editten' van het boekje,. De website geeft ook goed aan hoe de kwaliteit is van de foto die je upload waardoor je zeker weet dat de foto's in het boekje ook een goede kwaliteit houden. Heel leuk dat je tussendoor het boekje als voorbeeld kan downloaden om te zien hoe hij er in zijn geheel uit gaat zien.
Kortom zeer tevreden met mijn ervaringen van Vriendenboeken.nl

Pluspunten Vriendenboeken

gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit, snelle levering en goede service

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wat een enorme leuke reacties heb ik gehad van de ouders en natuurlijk van de juf.
De juf was zo enthousiast en ontroerd, ze is er erg blij mee en daar doe je het voor toch.
Ook de kinderen moesten erg lachen om hun grote foto's in het boekje en er werd goed gelachen om de leuke opmerkingen die sommige kinderen hadden gemaakt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Milène, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Dank ook voor je tips. Wat de laatste tips betreft: je kunt iedereen vanuit je account een ' gewone' mail sturen, maar heb je ook gezien gezien dat je automatisch iedereen, die zijn vriendenpagina nog niet heeft ingevuld, een herinnering kunt sturen? Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja