Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Ik wilde graag "enigszins" van het standaard concept van het laten invullen van meerdere, dezelfde vragen door een x-aantal personen, afwijken en heb besloten om de tekst-pagina's zoveel mogelijk zelf te maken. Omdat daar in de basis-opzet geen directe mogelijkheid toe bestaat, heb ik de hulp ingeroepen van Vriendenboeken (info@vriendenboeken.nl) en die in ruime mate gekregen; zonder die hulp was het zeker niet gelukt. Van vele deelnemers ontving ik zelf teksten en foto's per e-mail en heb die kunnen verwerken in de persoonlijke fotobladen van 3 of 5 foto's. Dat was best veel werk en heeft vele uren en dagen extra gekost, maar het resultaat is er dan ook naar. De fotobladen heb ik - standaard concept - aangevuld met de jaarpagina en meerdere sfeerbladen. De ontvanger die het boek kreeg uitgereikt was er enorm door verrast, temeer omdat alle 32 personen nu iets zeer persoonlijks konden vertellen, anders dan het beantwoorden van voorgebakken vragen; sommigen zonden zelfgemaakte collages die ik als jpg-bestanden aangepast kon invoegen. Het was een enorm karwei, maar het resultaat is prachtig geworden!

Pluspunten Vriendenboeken

De support en de voortdurende terugkoppeling die ik van Vriendenboeken kreeg om het resultaat zo te laten zijn als ik zelf wilde. Vriendenboek en ik waren zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was zeer in de wolken, maar ook kwamen degenen die aan het boek hadden meegewerkt door bijdrages naar mij te sturen, benieuwd kijken hoe het geheel eruit zag en hoe hun persoonlijke bijdrage er uiteindelijk uit kwam te zien; het leverde een en al lof op!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback. Je hebt het op een andere manier aangepakt, maar fijn dat het boek zo mooi is geworden en in de smaak viel. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja