Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Geertje Bergkamp

Op het eerste gezicht leek dit concept voor ons heel makkelijk, het boekje was snel aangemaakt en iedereen kon aan het werk. Sommige collega's vonden het wel lastig om met zo weinig letters de vragen in te vullen. Maar dat is begrijpelijk van jullie kant. Bij het foto's invoegen kwam de struggle. Het was voor ons niet makkelijk dat we maar 2 foto's in mochten voegen, het kon wel meer, maar dan moest iedereen meer. In het filmpje met de voorbeelden zie je allemaal verschillende pagina's, maar je hebt maar de mogelijkheid om 1 opzet te kiezen voor je hele boekje. Daarom hebben sommigen van ons eerst een collage in een ander programma gemaakt en deze later als afbeelding ingevoegd. Later wilde ik de achtergrond nog wijzigen, maar dat kon alleen tegen betaling. Het voorbeeld opvragen was voor sommige collega's misleidend, omdat ze dachten dat de kwaliteit ook zo zou zijn. Daarnaast konden we niet lezen wat de anderen als antwoord hadden gegeven, dat vonden we wel jammer. Wel fijn dat je aan het voorbeeld kunt zien of we niet allemaal dezelfde foto's hadden ingevoegd.
Vervolgens was hij klaar en hebben we hem besteld. Mede dankzij jullie klantenservice is hij toch nog op tijd gekomen. Fijn dat we het bezorgadres nog konden wijzigen.
Ik denk dat wij al te vaak met jilster.nl hebben gewerkt waardoor wij gewend zijn alle mogelijkheden te hebben. Vriendenboeken.nl is juist fijn omdat het gestructureerd en duidelijk is. Dit is dus niet allemaal kritiek, maar echt onze ervaring.

Pluspunten Vriendenboeken

Aanmaken van een vriendenboek is makkelijk en duidelijk.
Stappenplan is duidelijk.
Weinig werk om te maken.
Het kunnen zien van een voorbeeld.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Goed. Het eindresultaat was mooi en netjes. Degene die hem in ontvangst nam was er ook heel blij mee.

Score voor Vriendenboeken.nl: 3/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja