Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

M. Do?an

Handig dat je mensen uitnodigt en zij vervolgens hun pagina moeten invullen. Als beheerder kun je alles bewerken wat natuurlijk erg praktisch is.
Het programma is best bewerkelijk en niet erg gebruikersvriendelijk op je mobiel. Op een desktop wel beter, maar alsnog kost het veel tijd. Er zijn aardig wat beperkingen qua hoeveelheid tekens die je kunt gebruiken bij het beantwoorden van de vragen en maar 2 foto’s die je kunt invoegen. 1 foto is pasfoto grootte en 1 mega. Zelf had ik meerdere -kleinere- foto’s leuker gevonden en veel van de uitgenodigde vrienden ook. De balans had wat mij betreft anders gekund.

Pluspunten Vriendenboeken

Heel klantvriendelijke klantenservice ; erg behulpzaam en vriendelijke dame. Snelle reactietijd. Het boek zelf is gedrukt op mooi, dik papier. Echt een mooi boek die je met recht op je salontafel kan laten. Levering was in een stevige doos en kwam goed aan. Bezorging ging ook vlot.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Is nog niet gegeven, maar de mensen die het mochten inzien, waren erg onder de indruk van de kwaliteit. Ikzelf ook. Het is een mooi boek geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Je hebt blijkbaar gekozen voor een indeling met 1 foto op de rechterpagina, twee foto's zijn echter ook mogelijk. Meer inderdaad niet, maar wie weet in de toekomst. Het maken van een vriendenboek verschilt nl. wel enigszins met het maken van een fotoboek. Dat is toch wel iets anders qua software. De suggestie over de lettertekens gaan we gelijk naar kijken. Nogmaals veel dank. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 4/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja