Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Zeer, zeer, positief!!! Voor de eerste druk hadden jullie al zo goed geholpen. Vervolgens had de printer op 1 pagina afgelaten waardoor jullie direct aangaven: Dat mag niet, je krijgt een nieuwe! Mocht ik tevens nog gratis iemand toevoegen en de lege foto kaders (die we op de bruiloft handmatig ingeplakt hadden met foto's van die dag) vullen met de foto's van de dag van de bruiloft. Wat een service, dank je wel!!!!!
Zojuist heb ik het boek uitgepakt en het is echt prachtig geworden. Dit weekend krijgt het bruidspaar het boek. Ze zullen blij verrast zijn.

Al met al: Nogmaals ontzettend bedankt voor alles! Ik beveel deze website zekers aan. Succes met jullie mooie bedrijf.

Pluspunten Vriendenboeken

Iedereen kan er tegelijk aan werken en er is overzicht. Het programma is zeer eenvoudig te bedienen en de extra thema pagina's en foto's van Vriendenboek echt een aanwinst om het boek helemaal af te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enorm positief door zowel het bruidspaar als alle mensen die eraan gewerkt hebben. Ze stonden met z'n allen erom heen en waren zeer verrast en trots over het prachtige eindresultaat. Het bruidspaar had gelijk een aandenken van alle gasten op hun bruiloft!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review! Fijn om te lezen dat iedereen zo positief is over het vriendenboek. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja