Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Marie

Wat een fijn systeem, alles is aan te passen en het is overzichtelijk, makkelijk te begrijpen functies !De email die moet worden rondgestuurd is al vooruit geschreven en wordt met één druk op de knop naar alle deelnemers gestuurd evenals de herinneringsemail.
Ook heb ik heel veel gehad aan de geweldige service. Meerdere keren met Marjon gemaild en gebeld, snelle reacties gekregen gevolg een super resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Bij de ontvanger van het boek stonden de tranen in zijn ogen!
Het is ook echt een heel mooi gedrukt boek. Hoge kwaliteit van papier en omslag.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Marie voor het delen van je ervaringen, fijn zo'n mooie review. Zijn we heel blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Score voor Vriendenboeken.nl: 5/5
Zou je Vriendenboeken.nl aanbevelen? Ja