Helen Anema

De mensen van Wallstars zijn erg vriendelijk, reageren snel en behulpzaam. Ook al is er een brede keuze aan foto's, wij wilden graag zelf een foto aanleveren maar het aantal pixels voldeed niet. Zij hebben toen op eigen initiatief door 1 van de fotografen een soortgelijke foto laten maken. Die hangt nu aan de muur! Wij hadden het geluk dat de buren een foto van Wallstars aan de muur hadden hangen zodat we een idee hadden van hoe een groot doek aan de muur zou staan. Dat is wel een voordeel. Het blijft lastig om van een website te beoordelen of iets in je huiskamer zal staan. De mogelijkheid om via de website te zien hoe het doek staat op een bepaalde kleur muur helpt in ieder geval wel iets.

Kijk eens via Facebook bij natuurmonumenten. Daar worden af en toe prachtige foto's geupload.

Score voor Wallstars.nl: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: foto met wandvast frame