Productinformatie op de website

van Bruggen

Uitstekende ervaring

Goede bereikbaarheid, betrokkenheid bij problemen, korting ook als particulier omdat ik veel installatiewerk doe bij derden.

Deze week een onlangs aangelegde installatie in bedrijf willen stellen, echter bleek een (DeLonghi) radiator zo lek als een zeef. Daar kan warmteservice ook niets aan doen, maar heb daar veel problemen met de klant mee gekregen (veeleisende klant, waterballet, vertraging en extra installatie-uren). Het probleem is echter prima opgepakt door warmteservice en een nieuwe radiator wordt z.s.m. geleverd. Tip: Als ik vandaag even een telefoontje had gekregen, had ik ook de klant kunnen informeren. Niettemin alle vertrouwen dat het goed komt, een nieuwe bestelling voor een volgende klant is alweer onderweg. Nog een tip: A-kwaliteit knelfittingen van VSH zijn (zelfs met kortingcode C3) nog praktisch de helft goedkoper bij Bauhaus. Dit verschil is te fors om alle gewenste artikelen bij warmteservice te bestellen. Dit kunt u ook terugzien in mijn volgende bestelling, hier ontbreken deze fittingen. Laat wel zijn: verder niets dan lof over warmteservice en behulpzaam personeel! mvg, K. van Bruggen

Score voor Warmteservice.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Groningen