Productinformatie op de website

Astra Elektra

Warmteservice vindt ik een fijne zaak waar ik graag kom. De sfeer is goed, de medewerkers zijn deskundig en prettig om mee om te gaan, er is veel op voorraad. De webshop geeft een duidelijk beeld van de voorraden per vestiging. Dit is fijn als ik met spoed iets wil halen. De zoekfunctie van de webshop vind ik wat minder handig: deze begint met een aantal producten die het meest bij de zoekopdracht passen. Om verder te bladeren moet men een paar keer op "verder zoeken" klikken. Ik vind het altijd fijn om alle resultaten van een zoekopdracht door te lopen. De prijzen van loodgietersspullen vind ik scherp. Van elektramateriaal vind ik ze hoger dan gemiddeld. Ik zie dit niet als een probleem: voor elektramateriaal is Warmteservice mijn backup als ik snel wat materiaal nodigheb.

Het sturen van een sms als een bestelling klaarligt vind ik een hele goede service. Daarnaast het fijne contact met de medewerkers. Wat ook heel sterk is: de mogelijkheid om te kiezen of de brutoprijzen of nettoprijzen getoond worden. Warmteservice is de enige vakhandel die ik ken die deze functie biedt.

Wat ik bij punt 1 al noemde: ik zou het fijn vinden als de zoekfunctie van de website alle resultaten gelijk kan tonen.

Score voor Warmteservice.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Hoogvliet Rotterdam