Productinformatie op de website

Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon als aan de balie. Helaas wel een ‘klacht’ of opmerking over de informatie op de website. Ik had speciaal gekozen voor de optie mijn bestelling zelf af te halen, het product zou na bestelling binnen werkdagen 2 dagen in de vestiging af te halen zijn i.p.v. na 3 tot 5 dagen gratis thuisbezorgd. Ik heb na 3 dagen zelf gebeld of de bestelling al gearriveerd was maar dat was non niet-betaalde geval. Uiteindelijk heb ik de bestelling een dag later op kunnen halen. Aangegeven werd dat men afhankelijk was van de leverancier van dit product. Maar idealiter is de bestelinformatie op de website juist en wordt je natuurlijk liever gebeld dat de bestelling vertraagd is i.p.v. dat je zelf moet bellen. Op de website wordt bij dit product overigens nog steeds aangegeven dat het na bestelling binnen 2 dagen op iedere vestiging afgehaald kan worden.

Vriendelijkheid

Juiste of genuanceerde informatie over levertijden op de website. Berichtgeving vanuit Warmteservice bij vertraging in de bestelling i.p.v. het zelf moeten bellen bij het uitblijven van afhaalinformatie.

Score voor Warmteservice.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja