Productinformatie op de website

Bert

In de winkel in Tilburg heel fijn geholpen met om te beginnen een offerte zodat ik precies wist waar ik aan begon. Daarna via de chat contact gehad en daar zei de medewerker dat er iets niet leverbaar was waarna ik er zelf om moest vragen of dat tijdelijk was en/of er mogelijk een alternatief leverbaar was. Daar werd niet op gereageerd en toen had ik wel eventjes gehad met deze persoon. Ik heb dat gemeld bij warmteservice en er niets meer op teruggehoord. Jammer, want voor het overige niets dan lof. Die ene medewerker een beetje bijscholen zou ik zeggen en als klant niet teveel bij één slechte ervaring blijven stilstaan.

Klantvriendelijkheid medewerkers in de winkel. Totale aandacht voor jouw specifieke situatie. (Men hoor je niet alleen, men luistert heel goed naar wat je zegt.) Ben jij humoristisch reken dan op een grappige respons. En je wordt niet snel vergeten. Vakkennis lijkt op orde en de medewerker die ik had stelde heel duidelijk zelf een theoreticus te zijn toen ik het over een installateur had die ik bezig had gezien en hoe het er dan in de praktijk aan toegaat. Daarmee voorkom je dus discussies en ga je niet naast je schoenen lopen als winkelmedewerker!

Wat ik al zei over mijn chatcontact. Dat ik zelf moest navragen of er alternatieven waren of misschien dat er langere levertijden waren. En dat ik dat vervolgens ter sprake wilde brengen als leerpunt en de chatmedewerker vervolgens in alle toonaarden zweeg.

Score voor Warmteservice.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Tilburg