Productinformatie op de website

Alvarez Rodriguez

Ik kreeg mijn Ithobox snel geleverd, helaas werkte hij niet. De buurman heeft zo'n zelfde. Op aanraden van de klantenservice heb ik hem naar de vestiging in Beverwijk gebracht. Zij zouden contact opnemen met de fabrikant en dan laten weten hoe we dit op gaan lossen. Ik kreeg geen geld terug en geen ontvangstbevestiging van mijn Ithobox, die toch€275 kost, en ik heb sindsdien niets meer van Warmteservice vernomen. Ik begreep in de winkel dat ze ook niet tegen meerprijs komen monteren. Omdat de buurman hetzelfde apparaat heeft, had ik deze zuinige Ithobox gekocht; bij hem werkt hij tot volle tevredenheid. Ik begrijp daarom niet hoe het mij gaat helpen om de fabrikant te emailen; het geleverde apparaat is waarschijnlijk stuk?

Ik zou het handig vinden als er op de website op gewezen wordt dat bedrading van de Perilex aansluiting thuis verouderd kan zijn, en dat er een aansluitschema direct bijgeleverd wordt. Ik zou het een geweldige verbetering vinden als er - tegen meerprijs - ook aan huis gemonteerd zou worden. De Ithobox werkt goed op de meegeleverde Euro stekker. Helaas begint hij direct sneller te draaien als ik aan het koken ben, maar reageert hij niet op douchen in de badkamer. Uit de summiere instructies voor aansluiting, begrijp ik niet waaraan dat kan liggen. Ik denk dat we de aansluiting van de buizen op de Ithobox gaan wisselen; waar nu de keukenbuis opzit moet mogelijk de badkamerbuis en vice versa. Gelukkig werkt het met de afstandsbediening fantastisch.

Score voor Warmteservice.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Heemskerk