Productinformatie op de website

Michiel

Voorheen had ik met de aanschaf van cv apparatuur een goede en betrouwbare ervaring met warmteservice. Daarom besloot ik mijn zonnepanelen vanwege de betrouwbaarheid (het is best voor mij een flinke investering), bij warmteservice te bestellen. Hier heb ik mij flink in vergist! Ik heb een keer na twee maanden gevraagd waar mijn spullen toch bleven en kreeg hierop een zeer onbevredigend antwoord. Na twee en een halve maand viel het mij op dat het artikel nummer van mijn zonnepanelen niet meer bestond en hier heb ik ze dan ook een mail hier overgedaan maar ik kreeg hier gewoon geen antwoord op! Totdat ik na twee weken gebeld werd en te horen kreeg dat ze deze zonnepanelen, niet meer konden leveren. Ze kwamen met een alternatief maar dat bleken zonnepanelen te zijn die veel minder vermogen hadden en die ook nog eens niet pasten bij mijn type omvormers! Als ik hierop in was gegaan had ik nu allemaal verkeerde zonnepanelen op mijn dak liggen! Samen met de man die mij belde, zijn we toen naar een juiste vervanger gaan zoeken en de week daarna kreeg ik mijn zonnepanelen uiteindelijk geleverd . Wel zonder een digitale bon, waar ik toch van te voren uitdrukkelijk om had gevraagd.

Veel verstand van cv ketels.

Het geheel loopt over teveel schijven je hebt geen echt aanspreekpunt. Je kunt merken dat ze niet zoveel verstand hebben van zonnepanelen.

Score voor Warmteservice.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja