Productinformatie op de website

Geurts

Goed, alleen er wordt niks met extra opmerkingen bij de bestelling gedaan! Ik wou 8 lengtes van 4m cv buis, en kon in de shop alleen het totaal aantal meter kiezen. Volgens een medewerker moest ik dan de apparte zaagwens bij opmerkingen neerzetten. De dag voor de levering werd ik gebeld en heb ik nagevraagd over die 8 lengtes en dit was verkeerd. De bestelling werd opgeschoven en de dag voor levering werd ik weer gebeld en het bleek weer verkeerd te zijn, gelukkig werd het die dag in orde gemaakt. Maar dit is dus nog een punt voor verbetering.

Score voor Warmteservice.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Oosthem Friesland