Productinformatie op de website

Kalebats

Teleurgesteld. Ik bestel een hangtoilet, een inbouwreservoir en een bedieningspaneel. In contact met ws Schagen blijkt dat de duofix set welke u in de aanbieding heeft niet aangepast kan worden met een zwart bedieningspaneel ipv een witte. Vandaar dat ik alles los heb besteld. Op zich geen probleem. U schermt met “voor 23:00 besteld volgende dag geleverd.” Dit heeft u inmiddels aangepast zie ik. Maar dan nog ik krijg mijn artikelen verspreid over 3 dagen geleverd. Dit betekent voor mij dat ik vrij moet nemen om de bestellingen in ontvangst te nemen. Die gebeurt mij niet nog eens. De opmerking van uw klantenservice dat ik het ook had kunnen afhalen kan ik achteraf niets mee. Ik ga van uw kreet uit dan ik het de volgende dag krijg geleverd. Het is niet erg dat de volledige zending verlaat is. Als ik dat vroegtijdig weet kan ik schakelen. Maar de levering verspreid over 3 dagen begrijp ik niet. Naar ik aanneem zijn de 3 zendingen wel gelijktijdig aangeboden aan PostNL.

Nette web site

Zoals eerder al genoemd. Meer info over de zending. Nu moet ik steeds in de app van PostNL kijken of er iets verandert. En bij deze zending was dat zeer zeker zo. Tevens vindt in de verpakking van de pot discutabel. Ik eet eigenlijk niet wat voor pot ik heb geleverd gekregen. Er schijnt een icon oud en nieuw te zijn. Maar omdat hij in een doos van WS zit en er voor de rest geen info bij zit kan ik dit niet beoordelen. Ik ga er vanzelfsprekend vanuit dat het de juiste pot is. Maar toch.

Score voor Warmteservice.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Woonplaats Den Helder