Productinformatie op de website

T.J

Hele slechte ervaring gehad bij het filiaal Amsterdam West Osdorp ( Keurenplein 2 )
Ik kwam op “ vrijdag 26 januari rond 16:15 uur “ aan en wilde graag een iets kopen .
Toen ik binnen kwam werd me gevraagd wat ik nodig had , want ze gingen zo sluiten !
Zo sluiten ????? ( openingstijd tot 17:00 uur )
Ik had hulp nodig bij mijn aankoop , maar hij was te lui om mij te helpen en wilde alleen maar vroeg de winkel sluiten !!!
Op mijn vragen werd kortaf gereageerd . Antwoorden waar ik niks aan had .
Ik was echt op mijzelf aangewezen , totaal geen hulp en werd gewoon weggekeken .
Ik had het product in mijn handen en wilde afrekenen ,dan maar op eigen risico want ik kreeg geen hulp van die medewerker. Ik had toen wat vragen over het retour beleid maar kreeg als antwoord van , dat kan niet !!! risico van het vak !!!
Toen heb ik het product terug gegeven en de aankoop geannuleerd .
Schandalig dat ze zo met klanten omgaan. Maar dat interesseerde hem niet .
Dat is niet normaal , als je zulke mensen in dienst neemt gaat je zaak snel failliet .
Ik heb nog nooit zo’n slechte ervaring gehad bij een winkel , ongemotiveerde houding , en alleen maar bezig zijn met de zaak vroeg afsluiten en zo snel mogelijk naar huis gaan .
Nou , ik koop mijn spullen voortaan wel bij Praxis .
Want hier zou ik geen spullen kopen !!!!!
Onprofessionele medewerkers ( tenminste bij het filiaal Amsterdam Osdorp (Keurenplein )
Ik hoop dat de baas dit leest !!!!

Weet ik niet , want heb hier online nog niets besteld .
Maar in de winkel bij het filiaal Amsterdam Osdorp ( Keurenplein ) , nou daar kan ik kort over zijn “ Geen Sterke punten “ !!!!!

Geen ongemotiveerde luie mensen , maar vakkundig professionele mensen in dienst nemen .
Tenminste bij het filiaal Amsterdam Osdorp !!!!!
Steekproeven houden , of de manager vaker bij de filialen langs laten komen !

Score voor Warmteservice.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Woonplaats Amsterdam