Wastoren

Miriam Coenders

Prima communicatie. Na bestelling had ik de scharnieren dubbel besteld, omdat deze kennelijk al standaard er bij zaten. Ik ben hierover netjes gebeld en heb het geld (snel) terug gekregen. Misschien had dit wel wat duidelijker op de website gecommuniceerd kunnen worden. Want bij de configurator moet je deze wel los erbij bestellen, maar als je een 'standaard' samenstelling koopt dus niet.

Over de levering werd goed gecommuniceerd en er werd gezocht naar een passende leverdatum.

De kast is goed stevig en is makkelijk een beetje aan te passen om leidingen/stroompunten/etc ruimte te geven. Zelf heb ik er nog wat draadmand-lades in geplaatst. Deze zijn niet bij wastoren te krijgen, maar aangezien de maten standaard zijn, is dit online te vinden. Ook heb ik wat extra gaatjes gemaakt voor de plankendragers, zodat deze op elke gewenste hoogte geplaatst kunnen worden.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Coenders, Wauw, wat een uitgebreide en positieve review heeft u achtergelaten. Dit wordt zeer gewaardeerd, heel erg bedankt hiervoor. Uw puntje van verbetering qua communicatie over een onderdeel nemen wij ook met ons mee. Geniet van het eindresultaat! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Score voor Wastoren: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Slimline 3.3