Wastoren

Michiel Openneer

Lastige. Heb altijd een wand (wasmachine en opbergruimte) willen hebben, en mijn nieuwe huis leende zich er voor. Via de site kan je snel en gemakkelijk je wand samenstellen en bestellen. Het geheel werd op 2 pallets de berging ingereden. En dan begint het… Ik had gedacht dat montage makkelijk en snel zou verlopen, maar daar is niets van waar. Om een kast compleet te maken heb je minimaal 3 pakketten nodig. De beschrijving op de etiketten helpt daar niet echt bij. Waar IKEA met nummers op grote etiketten werkt (pakket 1 en 2 en/of 3) is het hier een gok (zo ervaar ik het). Volgorde van de handleiding is niet altijd praktisch (klieren met ladegeleiders op het laatst, waar dit eerder zou kunnen). Ik had 5 kasten besteld (met toebehoren en extra opbouw), dus dan begrijp je het wel. Het kost je 2,5-3 uur voor een kast compleet te bouwen. Je moet voorzichtig zijn met schroeven e.d. want de fineer laag beschadigd:brokkelt snel. De achterwand van de kasten, dramatisch om te plaatsen. En dan nog de kast 2x kantelen (volgens beschrijving) om de achterwand vast te zetten.

Na bestudering van het geheel ga ik de kasten alsnog op een frame (10-12 cm hoog) plaatsen, zodat ik er een afwerkplint onder kan plaatsen en de voeten vrij heb. Het zal straks allemaal heel mooi staan, maar echt tevreden ben ik niet.

Wel positief is dat er naar aanleiding van deze review contact is geweest met een super vriendelijke dame van de service om eea door te praten. Erkenning dat verbetering nodig is (logica volgorde en beschrijving constructie) is er, en dat ze er mee bezig zijn. Voor anderen hoop ik dat dit op korte termijn is. De firma bestaat inmiddels 6 jaar.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Openneer, we hebben uitgebreid contact met u gehad en hierbij ook aangegeven dat u helaas een aantal kasten van onze concurenten had verward met die van ons, hiervoor had u ons later weer benaderd omdat u tot dezelfde conclusie was gekomen. Jammer dat hierdoor verwarring was ontstaan! Desalniettemin waarderen wij de toelichting op uw ervaring en de overige feedback die wij hebben mogen ontvangen. Gelukkig is alles goed gekomen. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Score voor Wastoren: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
5 kasten met opbouw