Medewerkers/Verkopers
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Fam. Spuij

Wat een slechte ervaring hebben wij inmiddels met dit bedrijf.
2 weken geleden zagen we een relaxfauteuil op de website staat met 21% korting.
Direct leverbaar stond erbij.
Wij gecheckt bij welke vestigingen hij aanwezig was en er afgelopen week naar toe gereden.
Bleek de stoel van de website niet direct leverbaar, maar 25 weken levertijd te hebben om dat dit een andere stof was.
De stoel in de winkel was wel leverbaar, maar kostte €160,- meer. (Dit was in meerdere vestigingen)
Uiteindelijk hebben we hem toch gekocht omdat dit de laatste dag was met die korting.
Eenmaal thuis zat het ons toch niet lekker en hebben we contact opgenomen met de klantenservice. De mijnheer aan de telefoon kon ons probleem wel begrijpen, maar kon er ook niets aan veranderen.
Hij adviseerde een klachtenmail te sturen.
Dit hebben we gedaan , waar we vervolgens niets op hoorde.
Gisteren contact gehad via de app, mail was niet bekend bij hen (we hadden wel een verzendbevestiging gehad).
Maar we zouden teruggebeld worden.
Vanmorgen zelf maar weer gebeld.
Klopte inderdaad dat er een mail was binnengekomen (nu ineens wel??), maar degene die er over ging was er pas maandag weer. Omdat wij vanmiddag de stoel moesten halen (bezorgkosten zijn namelijk €125,-) wilden we graag voor die tijd een antwoord.
Dat is gelukt en wat is het antwoord:
Op de website staat:

Dit model is snel leverbaar!
Dit model snel in huis? Dat kan! Van dit model kunnen bepaalde uitvoeringen snel bezorgd of afgehaald worden, zolang de voorraad strekt. Laat u hierover informeren in één van onze vestigingen.

Dus je zet een goedkope stoel op je website, daar zit 25 weken levertijd op en je zet een duurdere in je vestigingen die direct leverbaar zijn.
Wij vinden dit misleiding.

Eigenlijk waren we al helemaal klaar met deze winkel. Tot onze grote verbazing worden we bij het afhalen van de stoel ook nog onvriendelijk te woord gestaan en wordt er gezegd: " heeft u het bordje niet gezien; verboden toegang voor onbevoegden?"
Nee, hebben wij inderdaad niet gezien want die hangt er niet.
Als dit klantvriendelijkheid en service voor moeten stellen dan is het om te huilen!!

Score voor Woonsquare: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee