Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

E van de Poll

Nog slechter dan slecht, we hadden een mooie comfortabel hoekbank gekocht bij Woonsquare en na 13 weken werd de bank gebracht, wat ben ik geschrokken van wat er stond, leek totaal niet op de mooie zachte bank die we op z’n zachtheid hebben uitgezocht. Je gaat toch naar de showroom voor de beleving en zit conforte en dan mag je toch verwachten dat je dat dat dan ook krijgt.
Je kunt hier gewoon niet op zitten zo hard, 4 cm hoger en de stof vlekt ook heel snel omdat tie niet goed geïmpregneerd is waar we toch wel goed voor hebben betaald.
Na vele mails, telefoontjes en een bezoek van een service monteur doen ze er niets mee.
Ik ben drie maanden hier mee bezig geweest en er was steeds weer een andere reden of vraag, stuur wat foto’s, service monteur komt langs, we gaan overleggen met de fabrikant en als laatste met de directie. En die blijven erbij dat de bank ingezeten moet worden en dat snap ik maar na drie maanden is de bank nog niet 1% zachter geworden.
De conclusie was dat ze niet voor me willen doen en ik het zelf maar moet uitzoeken.
Echt heel teleurstellend, dacht zo blij te zijn met de bank.
Ze zijn niet duur en dat komt omdat het echte oplichters zijn die veel beloven maar niets van al die beloftes die zo mooi op de site staan nakomen.
Ik had zelf beter de reviews moeten lezen en er naar moeten luisteren.
Ik wil andere mensen waarschuwen omdat ik ze wil beschermen voor deze ellende.
Gelukkig is er nog de consumentenbond die het voor me gaat oppakken.
En zelf wil ik dit bekend maken op tv via radar!

Dus lieve mensen koop daar echt nooit iets, je koopt ellende en je wordt niet behandeld als klant, maar als een machteloze burger!!

Score voor Woonsquare: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee