C. Piette

Wat betreft de aankoop van mijn Zibro kachel was ik te vrede. Maar met de klachten en binnen 14 dagen terug sturen ben ik diep teleur gesteld. De Zibro kachel ging ver boven de ingestelde temperatuur ik heb 2 maal met de klanten service gebeld maar deze bleven vol houden dat dit normaal was. Ik heb besloten deze retour te verzenden. Tank leeg gemaakt en de kachel laten leeg branden. Na 5 dagen kreeg ik telefoon dat de doos helemaal vol was gelopen en de kachel helemaal moest schoongemaakt worden. Hij was niet meer verkoopbaar. Kosten waren 150 - 200 euro. Na veel aandringen waar die brandstof vandaan kwam ging de prijs in overleg naar 100 euro. De kachel heeft bij mij maar 8 uur gewerkt ingesteld op 19 en liep op tot 24 en kreeg deze ook niet terug gezet. Voor de verdere kopers opletten met iets te kopen op 14 dagen zicht. Bij terug sturen kan dit gebeuren en krijg je kosten bij Zibrowebshop.

Aanschaften gaat zeer snel.

Reactie Zibrowebshop.com:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Zoals u ook telefonisch gemeld, werkt een dergelijke kachel met een SAFE-functie. Dit houdt in dat de kachel de ingestelde temperatuur met ca. 2 graden overschrijdt, om vervolgens uit te gaan. Wanneer de temperatuur onder het ingestelde komt, zal de kachel vanzelf weer opstarten. Wanneer u de SAFE-functie niet gebruikt, zal de kachel op de laagste stand door blijven branden (modulerend) en zou het inderdaad een stuk warmer worden dan wat er wordt ingesteld.
In uw geval hebben wij inderdaad kosten in rekening moeten brengen voor het reinigen van de kachel. De brandstof die u had gebruikt, voldeed niet aan de eisen die worden gesteld en was niet zuiver. Wanneer u de juiste brandstof had gebruikt, was deze forse mindering niet van toepassing geweest.
Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent over onze diensten, echter hopende op uw begrip.
Bedrijfsreactie geschreven door: Peter

Score voor Zibrowebshop.com: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee