Alice Maas

Bestelling niet volledig ontvangen, wel betaald.

Nog niet ontdekt

Reactie 123Toilet.nl:

Bedankt voor uw review. Het klopt dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Onze pakketbezorgdienst is uw bestelling deels verloren. Hier balen wij natuurlijk van en hebben u hier van op de... Bedankt voor uw review. Het klopt dat uw bestelling niet compleet is geleverd. Onze pakketbezorgdienst is uw bestelling deels verloren. Hier balen wij natuurlijk van en hebben u hier van op de hoogte gesteld. Het artikel is hierna opnieuw verstuurd en afgeleverd op uw adres. We hopen u terug te zien in onze webshop.

Carilyn Cabaluna

Snel levering

Linda Jonkman

Zeer goed

snelle leverring duidelijke websie

Axel Battermann

Goed en betrouwbaar

Groot gamma, klantvriendelijk, snelle levering,

CBS Koningin Wilhelminaschool

Altijd heel tevreden geweest met de levering. Laatste jaar verloopt de levering wat rommelig. Wordt in te veel etappes aangeleverd.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Reactie 123Toilet.nl:

Bedankt voor uw review! Hiermee kunnen wij onze diensten blijven verbeteren. Wij kunnen een groot assortiment aan producten bieden d.m.v. gebruik te maken van verschillende leveranciers &... Bedankt voor uw review! Hiermee kunnen wij onze diensten blijven verbeteren. Wij kunnen een groot assortiment aan producten bieden d.m.v. gebruik te maken van verschillende leveranciers & magazijnen. Het kan daarom voorkomen dat een bestelling uit meerdere zendingen bestaat, daar waar de producten verspreid liggen. We proberen altijd zo duurzaam & in 1 geheel te leveren. Vervelend om te horen dat dit het afgelopen jaar als rommelig is ervaren. Ik hoop dat u in de toekomst weer meer tevreden wordt over onze leveringen!

Hendrik Leurs

Zeer positief: snelle en juiste levering.

Doet wat beloofd.

Humphrey

Nieuwe leverancier gezocht

Nieuwe Kring

snelle levering

jenny lam

Erg Goed

1 doos te weinig geleverd. Alsnog volgende dag geleverd na 1 telefoon .

Wim Geelen

Klantvriendelijk , duidelijke afhandeling.

Snelle service