Cindy Maes

Goed snelle levering

Paul Hemels

Zeer goed

uitstekende service, ik had verkeerd besteld en binnen een dag was het opgelost.

DS

- snelle levering
- goed assortiment
- goed bereikbaar

T. Bergman

Goede ervaring

snelle levering, volgens afgesproken normen

Marita

Goed en service gericht

Ze bellen jou wanneer je winkelmandje al een tijd (lees aantal werkdagen) gevuld is en nog niet is besteld.

Bastiaan Klop

Normaliter erg goed nu niet zit nog steeds te wachten op toiletpapier

Normaal snelle levering

Reactie 123Toilet.nl:

Bedankt voor uw reactie. Uw bestelling heeft helaas vertraging opgelopen i.v.m. drukte bij PostNL rondom Sinterklaas & Black Friday. Hierdoor is uw bestelling achteraan terecht gekomen in 'de... Bedankt voor uw reactie. Uw bestelling heeft helaas vertraging opgelopen i.v.m. drukte bij PostNL rondom Sinterklaas & Black Friday. Hierdoor is uw bestelling achteraan terecht gekomen in 'de rij'. Nu werkt PostNL niet met een FiFo systeem, maar werken ze eerst de nieuwe zendingen weg. Hierna gaan ze de achterstand afwerken. Het kan daarom dus voorkomen dat een bestelling tijdens drukte 7 dagen op zich laat wachten, terwijl een andere al binnen 48 uur is geleverd. We proberen hier concrete afspraken met onze vervoerder mee te maken! Ik zie dat de order inmiddels is afgeleverd. Excuses voor het ongemak!

Geert Ammerlaan

De ervaring obv laatste order is tot nu toe nog niet goed. De bestelling is 'kwijt'. Wel verzonden en afgeleverd maar niet bij ons.

Het lijkt erop dat der serviceafdeling wel oog heeft voor het probleem

Max Brands

Top service

Komen beloftes echt na en reageren super sneel

Eddy Baalbergen

facturatie, snelheid