Jordy

Bestelling geplaats op 7 september en nog steeds geen niks mogen ontvangen. Reeds meerdere keren gebeld en je komt steeds op een antwoordapparaat terrect..

Reactie 123Toilet.nl:

Bedankt voor uw review. Op 7 september heeft een storing plaatsgevonden in ons systeem, waardoor de 2 artikelen (Karcher waterstofzuigers aan €1200,- p.s.) die u bestelde voor €0,00 in onze... Bedankt voor uw review. Op 7 september heeft een storing plaatsgevonden in ons systeem, waardoor de 2 artikelen (Karcher waterstofzuigers aan €1200,- p.s.) die u bestelde voor €0,00 in onze webshop stonden. U heeft deze besteld en enkel de transportkosten betaald. Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht, hebben wij de transportkosten teruggeboekt. Hopelijk vond u dit een passende oplossing!

Jaxie!

Duidelijk, makkelijk en snel

duidelijk, makkelijk en snel

P Gielen

Levering van mijn bestelling duurt echt lang. Op 4 september. jl. besteld maar weet nog steeds niet wanneer levering gaat plaatsvinden.
Telefonisch geprobeerd 123Toiet te benaderen (10...
Telefonisch geprobeerd 123Toiet te benaderen (10 september jl.). Moest boodschap inspreken en zou teruggebeld worden. Dit laatste is nog steeds niet gebeurd.

Prijs artikel

Edwin van Vliet

Enkele keren handdoek houders en handdoekjes gekocht

Makkelijke site, producten zijn makkelijk te vinden, vlotte service

Snel en efficient

Anne Ridderspoor

Fantastische klantenservice wanneer iets niet goed loopt

Zeer tevreden; tot tweemaal ontving ik een pakket niet. Men bood aan het naar mijn huisadres te sturen en toen kwam het wel aan. Echt heel goed!

C van Hal

Vraagteken

snelheid

Sabine Keuppens

De eerste keer besteld en dit zal nog gebeuren!

Vlotte service, duidelijke website

Hotel Exploitatiemaatschappij Keizersgracht 384 B.V.

Goede ervaring. behulpzaam en snel reactie

Goede klantenservice

Sake Groenewold