Regenboog Philadelphia

Ik heb de bestelling als goed ervaren maar wat ik niet goed vond is dat ik van DPD of jullie geen Track en Trace code heb ontvangen en het ook niet bij mij thuis was gebracht maar bij een... Ik heb de bestelling als goed ervaren maar wat ik niet goed vond is dat ik van DPD of jullie geen Track en Trace code heb ontvangen en het ook niet bij mij thuis was gebracht maar bij een zorgwinkel.
Dat kreeg ik te zien op een Messenger bericht en niet een briefje in m'n brievenbus dat ze voor niks waren gekomen..

heb ik niks aan toe te voegen

Edwin Verbeek

Ik heb tot op heden nog niet mijn bestelling ontvangen levering bleek achteraf niet voorradig te zijn.

Reactie 123Toilet.nl:

Bedankt voor uw review. Bij onze artikelen staat het volgende: "Alle artikelen op voorraad worden binnen 48 uur geleverd". Helaas was uw artikel niet voorradig en hebben wij dit moeten... Bedankt voor uw review. Bij onze artikelen staat het volgende: "Alle artikelen op voorraad worden binnen 48 uur geleverd". Helaas was uw artikel niet voorradig en hebben wij dit moeten bestellen bij onze leverancier. Excuses voor het ongemak.

Marion Putman

Goede sevice snelle levering

Prijs kwaliteit heel goed

Barbara Jorritsma

snelheid

Jolanda

Prima ervaring!! Snel en keurig op tijd geleverd. Heel tevreden.

Vlot en netjes.

Peter list

Prima !

goed produkt met snelle levering

looije agro technics

snele levering
prijs / kwaliteit is prima

Gastouderopvang Tuto

Snelle levering. Duidelijke website

Producten worden snel en netjes geleverd

Boudewijn Emo

snelle levering